maandag 24 oktober 2016

Wandelen met de hele familie

Waar Vicky en Ora na enkele weken al meeliepen aan het halster, heb ik Roxy met rust gelaten. Bij elk volgend "kind" wordt je makkelijker? Ik had genoeg te doen met Lightning, Vicky, Misty's voeten.... Het was niet nodig, ze hoefde nergens mee naar toe, je kon haar overal aanraken en wegzetten en behandelen indien wel nodig. Toch maar eens beginnen ermee, dus oefende ik met haar in de buurt van de rest. Alles doet ze heel makkelijk, behalve meelopen. Het lijkt net alsof ze daar het nut niet van inziet, vandaar dat ik dacht: "dan gaan we een wandeling maken met de hele bende". Dat ging prima wat meelopen betreft, dat heeft ze nu wel door. Weglopen probeerde ze uiteraard ook.

Roxy is redelijk gevoelig (in vergelijking met haar moeder en haar zus), dus ik had wat spektakel verwacht bij verkeer. Dat gebeurde totaal niet: tractoren met aardappelen zijn niet eng, auto's niet, scooters niet, fietsen niet, MAAR mannen in struiken zijn ANGSTAANJAGEND en honden blijkbaar ook.... We lieten haar even drinken bij mama en toen ze naast Lightning mocht lopen was alles weer koek en ei.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten