zondag 16 oktober 2016

Osteopaat

Gisteren is de osteopaat weer eens geweest. Ze is tevens dierenarts, dus we konden ook Lightning's bultige knie en de hoefzweren van beiden even bespreken. Lightning was nog erg soepel, maar moest zijn schouders meer gaan optillen (klinkt bekend). Ter compensatie zat hij achter in de rug iets vast. Zijn knie is een drama: verschillende verdikkingen van bot en vocht. Ach ja, zolang hij er weinig last van heeft....

Misty kreeg waarschijnlijk de eerste behandeling in haar leven, wie laat zijn fokmerries behandelen? Ik dus... Liever niet als ze drachtig zijn, dus nu kwam het ervan. Ze zat compleet vast in haar rug, nek en bekken. Alles werd losgemaakt, ook met dry-needling.

Voor de voeten kreeg ik het advies om de zool achterin (bij de hielen) zoveel mogelijk hoog te houden, de grond niet laten raken.

Het werd afgeraden om de eerste 5 dagen te rijden, maar wandelen was wel goed. Daarom ging ik vanmorgen op pad met Lightning en Misty aan de hand. We liepen redelijk in de weg, het is hier nogal druk met wandelaars en fietsers op zondag... Het ging heel goed, dus dat kunnen we ook vaker doen!


Ik heb vandaag meteen Lightning en Vicky's hoeven bijgewerkt! Bloed, zweet en tranen kost me dat, maar ze kunnen er weer even tegen.

de steunsels kort, de randen moest nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten