zaterdag 4 januari 2014

Nieuw paard?

Vervolg op bericht Winkelen van enkele weken geleden....

Ondertussen zijn de foto's gemaakt en door 3 dierenartsen bekeken. Ze waren niet 100% goed, maar ook niet slecht. Tja, de twijfel sloeg toe. Het perfecte paard ga ik niet vinden, maar hoeveel risico ben ik bereid te lopen? Met de feestdagen er tussendoor schoot het allemaal niet op, maar ik ben nog elke dag zeker dat ik het wil: een paard erbij. Misschien haal ik me onmogelijke zaken op de hals, maar dan zien we wel weer. Af en toe moet ik het maar gewoon doen...

Medisch is ze dus in orde genoeg, maar ik heb haar nog nooit gezien! Over 2 weken ga ik erheen en ga ik kennis maken. Haar karakter is minstens net zo belangrijk. Past ze in de groep en is ze leuk om mee te werken? Ik zit niet te wachten op een wakker paard dat bij het minste in mijn nek springt of in volle galop terug naar huis rent. Een rustig en niet al te dominant paard past beter bij ons.Volgens de eigenaar is ze onderdanig en kalm, en de video laat dat ook zien, dus ik heb goede hoop.

Ze heet overigens Missy, maar dat hebben wel hier al een klein beetje omgedoopt tot MisTy. Past beter bij Lightning ;-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten