zaterdag 26 mei 2012

Agenda

Dieren en agenda's gaan niet samen. Vorig weekend had ik een ritje op de Brunssummerheide gepland, dat ik heb moeten afzeggen vanwege een verlamde kat.

Gisteren zou voor de 4e (!) keer de Trail clinic doorgaan die al 3 keer was geannuleerd om uiteenlopende redenen, komt Lightning stokkreupel uit de wei. Ook had hij een enorme zwelling op zijn rug. Ze hadden blijkbaar in de rondte gegaloppeerd nadat een van de paarden terug de groep in ging die apart stond vanwege een blessure. In dat gek gedoe heeft hij waarschijnlijk ergens een klap gekregen of is gevallen. De dierenarts gebeld en die vermoedde dat hij een trap op zijn schouder had gehad, op het bot. Het herstel kon best enkele weken gaan duren. De komende wedstrijd (waar ik me zo op verheugd had!) gaat dan ook niet door. Natuurlijk is het voor hem erger dat hij nu pijn heeft. Toch kan ik "het is ook altijd wat" gevoel niet verbergen.



Om het leuk te houden hier nog een paar plaatjes onder het motto: mooi gevlekt is niet lelijk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten