dinsdag 21 februari 2012

Bijrijder

Totaal niet gepland, maar sinds vandaag heb ik een bijrijder! Hoe kwam dat ineens zo? Ik had een paar weken geleden een stalgenoot gevraagd of ze Lightning wilde rijden tijdens mijn afwezigheid (ik ga binnenkort 3 weken weg, HELP). Ik had haar nog nooit zien rijden, maar mijn gevoel zei dat ik haar moest hebben. Ik zou ik niet zijn als ik mijn gevoel vertrouwde en ik wilde haar ook de knopjes wijzen. Vandaag was ze toevallig op stal en ze wilde hem wel even voorrijden. Het klikte meteen tussen hen en ze reed zo met hem weg. Later gaf ze aan wel tijd te hebben om hem vaker te rijden en hapte ik toe. Ik ben heel blij met iemand die hem fatsoenlijk door kan rijden. Dat is super goed voor hem omdat ik dat nog steeds niet echt goed voor elkaar krijg en het geeft mij een dag rust per week. Dat kan ik ook best gebruiken. Iedereen blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten