woensdag 30 maart 2016

Vicky is weer thuis

Op 20 maart haalden we Vicky op van haar "opvoedadres". Omdat de heenreis nogal stressvol was verlopen, had ik allerlei voorzorgsmaatregelen getroffen. Uiteraard zijn die dan volledig overbodig, en dat alleen was voldoende reden!

  • Ik had veel met Vicky geoefend waardoor het laden in ieder geval geen probleem zou zijn. Ik had zelfs mijn eigen trailer meegebracht.
  • Lightning ging mee zodat ze niet alleen zou zijn en ze mochten eerst hernieuwd kennis maken.
  • Mijn vriend was mee als kalmerend effect.
  • Mijn vriendin was mee omdat ik niet zelf durfde te rijden.
  • Ik had een camera besteld die niet op tijd aankwam, maar Skype bood een niet werkbaar alternatief ;)

Het weerzien met Lightning was leuk: hij hangt dan altijd zo mooi de hengst uit, maar daar was ze niet van gediend. Na korte tijd was de rust wedergekeerd en gingen ze de trailer op. Lightning was diegene die moeilijk deed, Vicky liep er zo op. De reis verliep spoedig, het blijkt dat ik 60 minuten mijn adem kan inhouden ;).

Aan mijn helpers: bedankt voor de hulp en steun!!



Eenmaal thuis was het alsof ze nooit was weggeweest. Ze probeerde bij mama Misty te drinken, maar gelukkig vond ze dat niet goed. Later op de dag was er een uitgebreide knuffelsessie met Lightning, iets dat ze een paar keer per dag blijven herhalen. Ze spelen ook veel samen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten