zaterdag 14 juli 2012

Tanden poetsen

Een tijdje geleden is de tandarts geweest. Hij had toen een klont gras tussen zijn tanden die ontstoken tandvlees veroorzaakte. Om dat in de toekomst te voorkomen, heeft de tandarts de gleuf tussen zijn tanden groter gemaakt. Helaas heeft dat niet het gewenste effect gehad en komt er alleen maar meer gras tussen. Ik pulkte dat er steeds met een (schone) hoevenkrabber ertussenuit of met mijn vingers, met alle risico's van dien. Toen zag ik een stalgenoot met een tandenborstel bij haar paard, dat werkte goed volgens haar. Dus heb ik ook een tandenborstel gekocht. Die pakte hij zo van me aan en begon erop te kauwen. Het moment na de foto, grijp ik met mijn hand in zijn mond om de tandenborstel eruit te vissen, want hij had hem bijna opgegeten!! Toch was de borstel veel te zacht en kreeg ik het gras er niet mee verwijderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten