woensdag 31 augustus 2011

Update

Sinds vrijdag zijn we niet veel verder gekomen.... de gezondheidsverlaring laat op zich wachten omdat het blijkbaar een lastige opgave is om de aanvraag te faxen. Verder zit ik als Nederlandse met een paard dat in Belgiƫ woont, toevallig ook een Belgisch paspoort heeft, mijn adres is NL en de voertuigcombinatie ook. Ben benieuwd of de aanvraag daar iets mee kan...

De draai naar links blijkt lastig om te leren. Hij doet het wel, maar alleen heel langzaam. Bij het kleinste beetje tempo zwaait hij zijn heupen uit. Ook moet ik nog meer op mijn eigen houding letten en mag het wegstappen/draven nog iets vloeiender.

Ook mijn pakje blijft spannend, het is er nog steeds niet. Ik heb een alternatief, maar dat is natuurlijk minder gewenst. Straks de broek en hoed nog ophalen.
Kleine ergernis: de organisatie vertikt het om een bevestiging te sturen... Geen idee waarom, ze antwoorden gewoon niet op de emails.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten