dinsdag 22 juni 2010

Voortgang

Na twee dagen alleen stappen, doen we nu de oefening "schouder buitenwaarts". Dat houdt in dat ik op de hoefslag loop met Lightning om me heen aan de binnenkant waarbij zijn schouder naar buiten gaat. Dat vindt hij wel moeilijk, maar doet het braaf onder af en toe gekreun en staart gezwiep. Dit is totaal niet belastend voor zijn nek, maar sterkt de spieren in de rug diagonaal. De eerste dag ging het heel goed, maar nu gaat het minder. Gisterenavond ging het ook weer iets beter. Ik wilde dat ik zelf die reflexen kon doen om te controleren of hij nog steeds recht staat. Ik heb de indruk dat hij namelijk alweer scheef aan het trekken is! Vrijdag komt de fysio voor een tussentijdse controle.
Het wordt wel even een saaie blog ben ik bang, met weinig leuke foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten