maandag 19 april 2010

Kast met een staartje

Voor de nieuwe stal had ik in februari het heldere idee opgevat om een zadelkast te maken. Dat zou goedkoper zijn dan kopen en ik kon 'm inrichten zoals ik wilde met plaats voor 2 zadels, mentuig en vooral véél potjes. Na veel getimmer van mij en mijn vriend was het 100x80x200cm grote gevaarte klaar. Ik besloot alleen van buiten te schilderen zodat 'ie sneller klaar was. Natuurlijk past het ding na veel gesleep niet in de stal en moesten de wielen er al onderuit. En over 2 weken moet 'ie weer weg! Gelukkig mag ik 'm daar wel neerzetten want dat was niet gebruikelijk.
Nu schijnt het zo te zijn dat je 'm ook van binnen moet schilderen omdat anders het hout krom trekt. Klinkt logisch, dus alle spullen weer eruit, ik erin en verven maar. M'n hele armen, handen en haren zitten onder de verf (ja, ik heb ook gereedschap gebruikt) maar straks nog één keer en dan is 'ie echt klaar!

Foto's volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten